Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 28 september 2011

Vardagsvecka

Hela denna veckan känns som en lång väntan på att få åka till kursgården. Det ska bli så roligt och välbehövligt men samtidigt är det alltid rätt tungt också. Mycket tankar och känslor dyker upp, mycket gifter rensas ur kroppen och jag blir ofta trött och hängig. Desto längre jag kommer i mitt eget yogautövande desto mer påverkad blir jag av allting, speciellt i den miljön. Så jag förväntar mig att bli rätt så slut. Väl hemma igen drar en ny kurs igång dagen efter, men det är någonting jag ska försöka att släppa nu.

Trots mycket yogatankar nu så kan jag lämna vardagen rikigt än. Så lite plugg och annat blir gjort ändå, som idag med middag med en fin vän och en kväll med Djurens rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar