Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 26 september 2011

Ommöbleringsplaner

Vilken seg dag, jag har pluggat bättre än på länge men samtidigt känns huvudet som gröt och jag har ont i hela kroppen. Jag fick ett ryck att möblera om i vardagsrummet nu när installatörer har varit här och dragit nya kablar, vilket lett till att alla möbler står huller om buller. Men sen blev jag helt slut.. Kanske är det en förkylning på gång, nåväl hellre denna veckan än nästa då jag ska på lärarutbildningen. Jag körde igenom de asanas jag ska hålla då i eftermiddags och jag gillar de verkligen, trots att hela kroppen stretade emot. Den sekvensen kommer jag definitivt att lägga in i min klass på USM.

Nu väntar jag på Jenny och hoppas att hon hakar på min ommöbleringsidé. Än så länge är jag utan TV och dator, så jag lyssnar på radio. Väldigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar