Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 13 september 2011

Tidig morgon

Det här med att kliva upp innan klockan sex måste vara det jobbigast med denna detox. Det hinner jag i alla fall tänka när jag kravlar mig halvsovandes upp ur sängen vid den tiden. Men efter en liten stund känns det väldigt skönt. Jag hinner ta det lugnt, göra alla morgonrutiner och äta frukost utan att titta på klockan.

Nu har Yoga journal fått ordning på sina mail verkar det som och jag känner mig lite mer informerad. Kitchari tre gånger om dagen, en massa ingefärs- och gurkmejete och lite äpple eller ångkokta grönsaker mellan det om en blir hungrig. Det är just maten som faktiskt känns som den största utmaningen, yoga, meditation och andra ritualer gör jag redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar