Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

lördag 3 september 2011

Lugnt och skönt

Min allergi is still going strong. Eftersom jag ofta blir allergisk vid märkliga tillfällen börjar jag fundera på om det beror på något annat. Någon obalans i kroppen kanske. Men jag lyckades genomföra både utomhuspasset och min egen yoga idag trots allt. Sen blev det riktigt god mat och efterrätt, det blir man alltid glatt överraskad av som vegan. Men sen var det nog för mig, de andra festar vidare och jag for hem till frun, djuren och soffan. Helt ärligt så är det det här jag gillar bäst också, att ta det lugnt med färre personer åt gången. Något jag på olika sätt försökt förändra länge men som jag nu accepterat. Nu ska jag se på film med en hund i knät, temuggen i handen och Jenny bredvid mig. En riktigt bra lördagkväll med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar