Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 14 september 2011

Detox - dag 3

Allt har som sagt känts mycket lättare idag. Jag har verkligen bara tagit det lugnt. Men jag lyckas få till en långpromenad med Doris och grannhunden Tyra mellan regnskurarna. Det blev även en och en halv timmes yoga. Så länge har jag aldrig lyckats yoga hemma, det kändes som om jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst men djuren kallade på uppmärksamhet och min mage började knorra. Det är svårt att slita sig från datorn och TVn men jag får säga att det har gått lite bättre idag. Jag försöker att se program jag vill se och inte bara låter TVn stå på för att. Det är ju alltid något. Kanske går det ännu bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar