Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 16 september 2011

Detox - dag 5

Det är fredag men det är svårt att riktigt få helgkänslan att infinna sig. Mycket för att jag har varit praktiskt taget ledig hela veckan men också för att jag inte kommer att äta någon festlig fredagsmat utan precis samma mat som jag ätit hela veckan. Men jag ska inte gnälla! Jag mår fantastiskt bra även om jag är lite trött nu. Dessutom har jag köpt lite naturella nötter att fuska med ikväll.

I morse blev det morgonyoga på USM och för en gångs skull hade jag redan varit upp länge när klassen drog igång klockan åtta. Det är alltid en härlig start på dagen och på helgen. Att vädret dessutom var så bra gjorde verkligen sitt. Väl tillbaka hemma satte jag mig med mitt te på balkongen och lät solen värma mitt ansikte. När jag sen gick med hundarna i skogen fick jag kanske årets sista myggbett. De här tidiga höstdagarna är härliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar