Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 2 november 2011

November

Jag måste nog inse att jag brukar bli lite höstdeppig, även om jag inte brukar erkänna det för mig själv. Jag hamnar lätt i en ond spiral. När det blir mörkare blir jag allt tröttare och har då allt mindre energi för att ta mig för saker och ting som att umgås, yoga, träna, fota, sy och annat som jag mår bra av. Detta leder till att jag blir mer deppig, mer trött och får ännu mindre energi att göra saker. Nå väl, i år är det dags att försöka bryta den här spiralen. Det är till stor hjälp att ha Doris som drar med en utomhus i dagsljuset. Dessutom har jag rätt mycket roligt inplanerat den här månaden och dessutom ska jag få jobba en del på världens bästa jobb. Nästa vecka börjar vi skriva på c-uppsatsen vilket ska bli väldigt spännande. Så det här året har november förutsättningarna för att bli riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar