Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 21 november 2011

Ny vecka

Jag känner mer och mer att nattjobb nog inte är min grej. Själva jobbandet på natten tycker jag om men att hela dygnsrytmen störs och att en måste sova bort dagarna känns lite jobbigare. Jag har börjat vänja mig vid och trivas med att gå och lägga mig samt kliva upp tidigt. Men nu är det i alla fall gjort för den här gången och jag har en hel vecka framför mig som består av att läsa artiklar och läsa lite till en psykiatritenta jag missade när jag var på yogavecka. Bart och Charles är här än och nu myser hela gänget med mig i soffan. Lite mer yoga den här veckan än förra hoppas jag också på, men jag har en känsla av att det här yrvädret Charles inte är så zen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar