Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 4 november 2011

Fest

Vi gör oss fina för fest och diskuterar vem som ska få ha vårt enda par finskor ikväll. Nu är jag klar och jag gissar att Jenny är klar om en timme ungefär. Det är som vanligt här hemma. Vi samlar väldigt mycket gaypoäng.
1. Vi har båda på oss väst.
2. Vi äger tillsammans ett par fina skor. (Jenny fick dem och det blir Converse för mig.)
3. Jennys (även min för den delen) uppfattning om nya festkläder är en ny t-shirt.

Jag ska jobba hela helgen och känner mig riktigt peppad, det var ett tag sen men nu har jag fått tillbaka mina fasta helgturer. Men det är ju alltid synd att allt roligt tycks hända samma helg. Fast förmodligen är det väl så att jag inte märker allt roligt förrän jag måste tacka nej till något. Men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar