Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

lördag 5 november 2011

Dagen efter

Vissa dagar på jobb känns mer än andra och efter fyra timmars sömn i natt var det här definitivt ett pass som kändes mer.. Trettioårs fest och sen uppstigning klockan fem är nog inte en ultimat kombination. Men nu väntar ledig kväll och sovmorgon i morgon så en ska inte klaga. Dessutom är Jenny så fin och fixar middag och passar upp på mig nu när jag har kollapsat i soffan.

 I morse lyckades jag motstå frestelsen att snooza några minuter till och klev istället upp för att sjunga mantras. Det ger så otroligt mycket mer energi än att få sova den där extra kvarten. Jag vet inte hur jag skulle klarat av såna här dagar utan alla yogiska knep och verktyg som jag samlat på mig.

2 kommentarer:

  1. Ja man får leta på allt som kan ge energi en sån dag:)
    Sov Gott!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag känner samma som du varje dag på jobbet, vad skulle jag göra utan mina yogiska knep ;) Ha det bra!

    SvaraRadera