Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 18 november 2011

Jobbhelg

Den här veckan har flugit förbi och nu är det helg! Efter lite uppsatsångest i veckan ska det blir skönt att få släppa det en stund. Men då jag ska jobba kan jag inte påstå att någon helgkänslan har infunnit sig. Det tar verkligen emot mer att jobba nu när det går mer tid åt skolan men det är inte mycket att göra åt.

Den här helgen har vi fått låna bästa Bart och Charles så jag ser fram emot en massa hundmys mellan jobbpassen. Så värst mycket yogande har det inte heller blivit i veckan, jag har inte haft lust alls och så är det ju ibland. Fast nu börjar suget kommer att tillbaka, så yoga, hundar och jobb blir min helg. Det känns helt okay faktiskt. Sen läste jag att det kanske kanske kanske kan komma några centimeter snö. Då är det jag och kidsen som springer ut och rullar oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar