Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 25 augusti 2011

Yoga på resande fot

Morgonyogan gjord, kaffet är uppdrucket och väskan är packad. Snart drar jag till Jokkmokk för höstmarknad (i augusti..) med Djurens Rätt. Det ska bli roligt, men det känns samtidigt lite motigt nu när jag har kommit in i så bra yogarutiner. För hur bra det än går hemma så får jag aldrig till det när jag åker bort. Men jag tänker att desto bättre det går hemma desto bättre går det när en är bortrest. Just nu har jag som ambition att hinna med fem minuters meditation när jag vaknar och fem till innan jag somnar.

Fina frun ska få besök av Bart och Charles så hon lär få fullt upp här med fem lurviga att ta hand om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar