Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 14 augusti 2011

K-yoga och Kaos

Förresten, jag fick ju med mig både fru och mamma till en klass på K-yoga när vi var nere i Malmö. Just att yogamotståndare-Jenny följde med var extra roligt. Min gamla lärare Omkara höll i den och det var precis så bra som jag mindes. En promenad i ösregn på väg till yogaskolan följdes av två timmars yoga till ljudet av Omkaras härliga danskklingande dialekt och kvällen avslutades med middag på Malmös nyaste vegetariska restaurang, Kaos. K-yoga har haft drop-in yoga flera gånger i veckan hela sommaren. Det är en av många saknar jag kan sakna här, att det händer saker året om och att det finns så mycket att välja på. Vad det gäller yoga, mat, teater, allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar