Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 16 augusti 2011

Strömbrytare och yogapepp




Äntligen har jag fått tummen ur och fixat strömbrytare till ljusslingorna i yogarummet. Jenny tycker att de hör bättre hemma på en pizzeria men jag gillar dom. Det är sånt som är bra med att hösten närmar sig, att jag får tända all mysbelysning igen.

Förutom detta har jag även hunnit med ett yogamöte på USM. Den 6 september kör vi igång med klassisk yoga. Jag har verkligen laddat om den här sommaren och jag är hur peppad som helst. Det känns bra att de som kommer på passen vet vad de har att vänta. Ibland har deltagare nog varit inställda på att träna hårt och svettas järnet blivit lite besvikna när de inser att mina pass inte har varit så mycket poweryoga som många andras pass. Samtidigt som många verkligen har uppskattat att det finns lugnare pass att välja på. Det kommer att bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar