Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 23 augusti 2011

Yoga och glassfest

Den här tiden tycker jag är lite jobbig. När jag egentligen är ledig, men det känns som att jag bara väntar på att hösten och skolan ska börja. Jag har en hög med bröllopsbilder jag skulle kunna börja redigera men det blir som inte av. Om ett par timmar ska jag hålla första yogapasset sen i början av sommaren, det känns lite ovant och nästan nervöst. Men det kommer nog att kännas bra när jag väl är där. Det är dessutom en chans att testköra ett nytt pass jag har satt ihop innan den officiella starten på Klassisk yoga på USM om två veckor. Det är skönt med uppehållen ibland, så att man känner att peppen och inspirationen får återkomma.

Efter yogan blir det glassfest med fina vänner. Det borde muntra upp vilken tråkig dag som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar