Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

lördag 6 augusti 2011

Doris och Fotografiska

Det här med att semestra med hund är lite av en utmaning. Vi har fått smuggla med henne in på Kulturhuset den stackaren och Moderna museet skippade vi eftersom man inte fick ha hund med. Nu sitter jag och Dorran utanför Fotografiska och väntar på Jenny och min tur att få gå in. Men det är rätt behagligt. Jag snyltar lite på museets gratis wifi och läser ikapp mig på bloggarna jag brukar följa. Spanar på Gröna Lund och alla turister som väntar på diverse färjor. Sen ska det bli lunch på
Hermans och lite Pride. Imorgon åker vi vidare till Malmö. Jag är sugen på att gå på en av K-yogas klasser för min gamla, och första, yogalärare Omkara. Men tiden går alltid så fort i Malmö och jag hinner aldrig med hälften av det jag vill. Jag vill hinna att bara vara, lyssna på härlig skånska och äta massa fin vegomat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar