Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 25 oktober 2011

Kirtan

Pluggandet går verkligen inget bra den här kursen. Men som tur är ska jag till min fina klasskompis Maria imorgon, så kan vi vara ineffektiva tillsammans. Idag har jag istället sytt klart en tröja och gjort mina andningsövningar. Ikväll ska jag hålla yoga och jag borde bränna en ny skiva med kirtanmusik, jag börjar bli väldigt less på min nuvarande. Jag tycker egentligen bäst om att yoga utan musik men när en är på ett gym mitt i stan, bredvid en tågstation med gym, spinning och steppass vägg i vägg så måste en anpassa sig. Jag upplever att rummet får en mjukare, mer avslappnad och mysigare atmosfär. Tips på bra kirtanmusik mottages gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar