Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 23 oktober 2011

Inomhuskyla

Söndagar är nog min favoritdag. Det råder en lugn stämning vart en än rör sig. Hemma, i skogen, på gymmet och på stan. Söndagar är dessutom den dag då jag brukar vara som mest kreativ och effektiv. Dagen då jag får gjort det där som jag skjutit på länge. Som att redigera klart bröllopsbilder, sy ett skynke till badrumsskåpet och gå ut med pappersåtervinningen. Nu återstår bara att försöka fixa ett fönster som har hängt sig eller något och därmed ej går att stänga helt. Det börjar bli lite väl kyligt att sitta här vid datorn nu. Igår när jag hade suttit här och redigerat bilder var både mina fingrar och mina tår iskalla. Så det är kanske bäst att jag förflyttar mig till det mer behagligt varma yogarummet och låter kroppen värma upp sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar