Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 9 april 2010

Stick

Igår spenderades hela dagen på KTC för pvk-sättning och injektioner. Att sticka en tjock nål fem centimeter in i höften var sjukt läskigt men sjukt coolt. Nu känner jag mig helt plötsligt mycket mer pepp på skolan! Idag ska det bli sista föreläsningarna för veckan och mina första föreläsningar på den här kursen. Jag försöker hålla peppen från igår uppe och hoppas att föreläsarna håller måttet. Till helgen vet jag inte om det blir jobb, jag vet inte riktigt om jag vill eller inte men det är inte upp till mig så jag får väl vänta och se. Om inte så ser det här ut att bli en mycket innehållslös och lugn helg, väldigt behövligt faktiskt. 

Igår var det också fotocirkel, alltid lika inspirerande och oftast precis vad jag behöver för att orka bli kreativ igen.

Men först, IKSU. Träningsvärken i vaderna från mitt senaste besök gör sig hela tiden påmind. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar