Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 16 april 2010

Nattjobb

Det blev lite nattjobb i helgen ändå. Så nu sitter jag med en kopp kaffe, lite godis och peppar för nattens pass. Jenny har dragit iväg på EGP, Efter Gudrun Pub. Avundsjuk? Inte alls. Tofu ligger i mitt knä och tittar bedjande på honom att inte lämna honom själv hemma. Sylvester är ute på äventyr i kvarteret.

Idag blev det en tur till Myrorna vilket slutade i en ny bricka, två nya teburkar, två jackor och en tröja. Tur att det inte är närmare egentligen, då har jag tvingat J att hänga där med mig hela tiden. Nej, dags att dricka upp kaffet och packa ihop lite mat. Jag äter alltid enorma mängder mat när jag jobbar natt, för att hålla mig vaken antar jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar