Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 22 april 2010

Bästa veckan

Nu har jag inte varit i skolan på hela veckan och det har varit så fantastiskt skönt. Jag är verkligen apatiskt när det gäller skolan, allting annat i mitt liv känns bara så mycket mer spännande och givande. Det kanske är dags för en studiepaus? Men vad skulle jag göra då? Vi får väl se.

Igår var jag hos Sofia och fick massage, imorgon blir det frisören och nästa vecka ska jag bege mig till tatueraren för att boka en ny tid. Detta är en bra månad!

I helgen blir det mer nattjobb och resten av tiden ska ägnas åt att fylla det förråd vi fann tomt på vinden i grannhuset. Nu ska här rensas ut och äntligen bli lite plats över i klädkammaren! Kanske min kära syhörna kan bli så mysig som jag tänkte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar