Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 29 april 2010

Helg!

Nu har jag långhelg, tre hela dagar ledigt. Hur underbart som helst, även om jag har väldigt roligt på praktiken också. Imorgon ska det bli lite affischmakande, IKSU, ett besök på Clas Ohlson för att hitta någon sorts upphängningsgrejer till vårt stringhyllefynd samt tidsbokning hos tatueraren. Sen var det ju valborg också. Vi får se om det uppmärksammas eller inte.

Sylvester har varit ute hela dagen men verkar ändå inte ett dugg trött, må hända att han sovit lite hos sin nya flickvän.. Tofu roar sig som han brukar, genom att jaga sin reflektion i balkongdörren och Jenny är tillbaka från Storuman. En uppdatering om min lilla familj.

Nu ska jag göra te och äta lite nybakat bröd. Det blev en väldigt hemmafruig eftermiddag för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar