Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 13 april 2010

Dagens lista


Idag lyckades jag släpa mig till skolan igen, tjohoo. Dock blev det att smita ifrån tidigare för att gå hem och planera kvällens yoga. Efter det bär det av till Haga för lite passning av Signe.

Nu ska jag sluta gnälla om skolan och fokusera på det positiva. Eller i alla fall ge det ett försök.
Så dagens plus:
- Det var lagom tomt på IKSU imorse
- Det var helt underbart väder idag och detta firades med årets första glass i solen
- Någon vänlig själ bygger en förrådsbyggnad precis utanför vår balkong så vi har någonstans att sola i sommar
- Jag hittade mina fina haremsbyxor i tvättkorgen i helgen och har fått mysa runt i dem hela dagen
- Vi har fortfarande kvar en hel låda med högskoleprovscupcakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar