Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 1 december 2011

Choklad

Uppsatsandet tickar på. Emellanåt är det riktigt roligt men ibland känns det väldigt tungt och jag kommer på mig själv med att bara längta tills examen i juni. Men nu på morgonen har jag haft ett sånt där bra flyt, då jag fått skriva med radio, te och alla djuren omkring mig i köket. Det är första december och jag kanske ska öppna första luckan i min veganska chokladkalender. Det var många år sen jag hade en, kanske för att jag har blivit vuxen men kanske också för att det inte har funnits några veganska, förrän nu då. Överlag finns det mycket mer veganprodukter nu än för sju år sen då jag blev vegan. Varje jul tillkommer det nya livsmedel, som skinka, köttbullar och nu chokladkalender. Det är fina grejer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar