Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 20 december 2011

Härliga jullov

Första uppsatsseminariet avklarat och nu är det verkligen jullov! Förmodligen mitt sista jullov på ett bra tag så jag ska verkligen passa på att njuta. Jul i Malmö, Sveriges veganmecka, med fina familjen, lite 25-års firande i förskott, en massa massa mat och sen nyår på bästa jobbet! Det känns motsägelsefullt att skriva att jag ska njuta av mitt lov genom att jobba men så är det ju ett himla fint jobb. Dessutom är det lov från min huvudsyssla, skolan, som ska bli skönt. Något som däremot inte ska bli så skönt är den 16 timmar långa tågresan söderut. Men det är väl bara att gilla läget, vi har laddat upp med fika och film i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar