Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 4 november 2010

Värk och praktiktankar

L-word, choklad och te är fina saker för mensvärk. Efter att ha ont och mått halvt illa hela dagen fick jag inse att jag inte skulle kunna hålla yogan ikväll. Det var synd, jag var peppad på ikväll och hade funderat ut lite nya vinklar och idéer. Men vad gör man. Imorgon åker vi i alla fall upp till Haparanda för att hälsa på och gå på IKEA och titta på julsaker. Jag har spanat in en massa lampor, vi behöver verkligen lysa upp vår lägenhet i mörkret nu.

Nu är en praktikplats till våren spikad också! Jag ska få vara på Barn 4 och det känns himla bra. Ingen mer "vanlig" avdelning utan något jag verkligen är intresserad av och vill jobba med. Nu ska jag bara övertala skolan också att det är en bra idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar