Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 21 november 2010

Klädkammare och sovrum

Vi är så veliga. Det är dyrt och omständigt att köpa lägenhet och flytta och vi trivs oerhört bra här men samtidigt är det rätt trångt och det rasar saker ut alla skåp när man öppnar dem. Om vi stannar har vi börjat fundera på lite olika lösningar för att vår lilla lägenhet. En tanke var att flytta in sovrummet i klädkammaren. Fast idag fick jag något ryck och bestämde mig för att göra något åt vårt nuvarande sovrum. Så nu har jag möblerat om lite, vilket är en stor bedrift i ett sovrum på 6 kvadrat, samt satt upp ett draperi och gjort det lite mysigt. Jag är löjligt stolt över det hela. Vidare kanske hallen ska bli datorns nya hem samt klädkammaren ska omorganiseras så att den kan användas till just kläder. Nåväl, på tisdag väntar bankmöte angående bolån så vi får se vad vi hamnar. I vilket fall är jag pepp på förändring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar