Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 11 november 2010

Slask och is

Så var det med den snön. Idag möttes man av snöslask och is igen. Det var inte lätt att cykla de två kilometerna till USM, det tog säkert tjugo minuter. Men min högstadiekids var lite lugnare på yogan idag och det kändes som att de fick ut mer av det. Jag tänkte att jag skulle få någonting gjort nu när jag var hemma om innan nästa yogapass men det verkar inte bli så. Får plugga duktigt imorgon istället! Idag ska jag mest njuta av att jag klarade examinationen imorgon, trots att jag fick momentet jag kände mig mest osäkert på, blodtransfusion.

Nej nu blir det mys med fina familjen innan jag ger mig ut i slasket igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar