Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 10 november 2010

Snö och massage

Så kom äntligen snön! Älskade, fina snö. Den gjorde visserligen att det tog två timmar att fara och handla, så det ända jag hunnit med idag är att fara till COOP samt få massage hos Sofia. Men ändå. Massagen var välbehövlig. Jag har haft problem med min ena axel lite från och till i ett halv år nu. Nu efter massagen känns det bra så jag ska försöka att inte belasta den så mycket.

Jag har väldigt svårt att få gjort någonting efter tre på eftermiddagarna nu när det börjar bli så mörkt. Imorgon är det det praktiskt examination och det får gå som det går. Nu ska jag göra lite yoga, närmare bestämt en del av Pawanmuktasana serie I. Det kanske kan få ordning på min axel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar