Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 24 november 2010

Lat och opepp

Nu hade jag tänkt skriva något långt och gnälligt men jag hoppar det. Men jag kan sammanfatta det med att så fort jag slarvar med att yoga varje dag så blir jag mycket latare och mer opepp.

Men på USM börjar yogan kännas riktigt bra nu. Jag känner att jag har hittat in i min stil och lyckas förmedla den. Till våren blir det mer klassisk yoga och jag är taggad. Det ska bli jätteskoj att få lära ut den yogan jag tror på. Förhoppningsvis ska jag lyckas gå på lite yogakurser själv också. Till våren är det annars endast praktik, yoga och Vegovision som gäller. Annars kommer jag att bli knäpp.

Fin-Jenny for och handlade för att fylla på vårt väldigt tomma kylskåp. Men kanske går det att skrapa ihop lite rester att göra lunch av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar