Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 27 januari 2012

Opepp

Jag är extremt omotiverad på skolan nu och det ska bli riktigt skönt att få gå ut på praktik om en vecka. Fast ännu hellre hade jag ju velat vara färdig och få börja jobba. Det brukar ju vara så, när en närmar sig slutet på någonting så är det svårare att motivera sig och hitta glädjen i det, som de sista jobbveckorna innan semester. Men nu är det ju inte några veckor det handlar om utan drygt fyra månader så jag måste hitta någon inspiration för att kunna uthärda våren. Om inte annat får jag väl göra det bästa av tiden utanför skolan. Där har jag min yoga, häng med fina familjen och Djurens Rätt, där vi snart börjar planeringen inför mässan Vegovision 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar