Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

torsdag 5 januari 2012

Vintermorgon

I morse fick jag dricka mitt varma vatten och sjunga mina mantras till det här, hur härligt är inte det? Med allt slask och varma väder den här vintern har jag nog varit lite less men när det ser ut så här utanför fönstret så måste en älska Umeå. Nu ska jag få ordning på mina morgonrutiner igen. Mantras och varmt vatten på mattan innan frukost ska in igen. För jag vet ju att när jag väl sitter där så är det härligt och den känslan håller i sig hela dagen.

Vi lyckades varken packa upp, handla eller städa igår heller. Men idag kanske?

3 kommentarer:

  1. Åh va härligt med vintervitt! Här i Norrköping har det lyst med sin frånvaro men nästa vecka åker jag till Luleå, det ska bli så härligt!!
    Va skönt med morgonrutiner igen,för visst saknar man dom massor när man "kommer ifrån" ibland.

    SvaraRadera
  2. Härligt, då får du lite vinter också! Jo, jag har verkligen saknat dem men samtidigt känt ett väldigt motstånd varje dag. Märlig känsla men så är det väl ibland.

    SvaraRadera