Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 15 december 2009

Snö, snö, snö

Det blev ett fantastiskt fint pepparkakshus igår, en rosa prinsessdröm gone mad. Idag tänkte jag plugga, det blev kanske en halvtimme sammanlagt. I förmiddags fick jag för mig att jag och Sylvester var tvungen att springa ut och leka i snön, sen blev det en tur till Ersboda och lite julklappsinhandlande. Hem igen, panikpyssla lite i en timme innan jag for vidare till yogan. Sofia hängde med hem för lite tacos och pärlplattor. Hon verkade också pepp på syjunta, det var bli så skoj! På bussen hem i söndags när jag lyssnade på musik spelade ipoden upp en mängd schyst syjunta-musik. Dessutom har jag fått hem världens största tekanna från mamma så nu ska här bli pyssel och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar