Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 6 december 2009

Julmarknad

Idag fick jag äntligen tummarna loss och sydde fast dragkedjan i min påbörjade kjol. Tidigare idag var vi på julmarknad på Gammlia och köpte på oss glögg och eucalyptushonung. Sen gick vi vidare ner till stan för att inhandla julte och julkaffe samt fika lite på Schmäck. Jag blev inspirerad av några stickade tunikor på julmarknaden och sydde någon sorts stor t-shirt/tunika i ett lila velourtyg som jag vände ut och in. Bilder kommer imorn. Jag har också påbörjat mitt julklappsprojekt, det var verkligen på tiden.

Dock har jag inte pluggat alls nästan och jag har lite panik. Det blir till att sitta hela dagen imorgon och sen hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar