Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 2 december 2009

Bröllop

Igår var jag och Jenny på hemligt bröllop. Min förra kollektivkompis Moa och hennes pojkvän Peter skulle gifta sig i Rådhuset här i Umeå och behövde två vittnen. Det var väldigt enkelt, snabbt och himla fint. Det handlade bara om de två, inget distraherande som fest eller presenter runt omkring. Vi tog en fika efteråt och jag lekte bröllopsfotograf i Vänortsparken innan de äkta makarna fick fortsätta dagen på egen hand. J uttryckte efteråt "Du och Moa är precis samma människa." Vi har i alla fall samma förmåga att hypa saker och börja prata väldigt fort i högt tonläge. Jag saknar vårt kollektiv Elken, vi hade så himla roligt. 

1 kommentar:

  1. Åhh, jag saknar Elken! Tack tack tack för att ni var med när vi gifte oss, det var jättebra! :)

    SvaraRadera