Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 31 juli 2011

Pride och yoga

Imorgon åker vi ner till Stockholm och Pride! Varken jag eller Jenny har varit på Pride så vi är riktigt peppade. Jag såg dessutom nu i programmet att Satyananda Yoga Center kommer att hålla en yogaklass. Satyananda yogan är inte en så känd eller vanlig yogaform i Sverige så jag blir alltid lite extra glad när jag ser den. Egentligen skulle jag varit på yogalärarutbildning nu i två veckor men lite för mycket annat kom emellan så jag får ta igen det en annan gång. Det är ju inte så långt till höstveckan på kursgården. Så länge får jag väl nöja mig med att läsa om och glädjas med alla andra som är iväg och yogar runt om i sommar Sverige. Yogan känns inte längre som en lite värld då så mycket händer som en inte känner till.

Efter det blir det en vecka i världens bästa Malmö. Doris ska hänga med så vi får lära oss det här med att semestra med hund. Tofu och Sylvester får stanna hemma, fina Madeleine och Ásta kommer hit och att ger dem mat och gos. Det är lite pussel med alla de här kidsen, tur att vi har så fina vänner som ställer upp.
Länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar