Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 17 juli 2011

Ledighet

Nu har jag semester! Eller, det kanske inte räknas som semester om man inte får betalt. Jag ska hursomhelst vara väldigt ledig. På fredag väntar bröllopet, nu ska iväg och fixa håret och sen blir det till att laga mat hela veckan lång. Dessutom kommer mamma hit och Jennys mamma. Senare i veckan kommer min kära broder och lite kompisar som ska bo här under bröllopet. Så mycket skoj! Sen ska jag ju bli gift också, det blir nog ändå höjdpunkten..

Idag gick solhälsningarna på mattan så lätt, det kändes som jag kunde gjort hur många som helst. Att meditera gick däremot inte alls, kroppen är på topp men huvudet är inte alls med. Typisk nattjobbsåkomma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar