Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

lördag 18 juni 2011

Täfteå

De senaste dagarna har min pollenallergi verkligen brutit ut, jag som hoppades på att jag hade växt ifrån den då jag inte känt av någonting på hela våren. Men med lite pillerhjälp så går det säkert över tills ikväll, då vi återigen ska ut till Täfteåfestivalen och djurrätta lite. Idag ska jag definitivt ta med tjocksockar, jacka, mössa och vantar. Så att jag inte blir lika grinig som igår när jag stod och frös i min tunna tröja. Jag har tydligen inte lärt mig än att bara för att det är sommar betyder inte att det är läge att lämna varma kläder hemma.. Fast min infödda norrlänning Jenny gjorde samma misstag. Idag ska vi vara påklädda och varma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar