Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 19 juni 2011

Morgonmänniska

Då var semestern slut och imorgon börjar jag jobba. Det känns precis lagom, jag började under helgen att längta tillbaka till vardag och rutiner. Jag trivs överhuvudtaget bättre om jag får ha rutiner på dagen och kliver upp tidigt på morgonen. Då lyckas jag göra mina mantras och min meditation på morgonen istället för att känna mig stressad hela dagen över att jag inte tar mig tid att yoga. Jag blir snabbt less på att sova till elva och inte få någonting gjort förrän efter två på eftermiddagen. Det är nog så att jag är en morgonmänniska trots allt.

Nu ska det bli film och mackor i soffan och sen ska jag somna i tid ikväll. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar