Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 7 juni 2011

Sommarlov!

Efter 14 timmars bilfärd natten mot måndag kom vi igår morse hem från Djurens Rätts riksstämma i Borås. Sommarvärme och riktigt fint sällskap gjorde detta till en toppenhelg, trots totalt 28 timmar i minibuss.

Sommarvärmen verkar även ha kommit till Umeå nu och jag bara njuter av att vara ledig. Förutom yoga på USM om en timme och avslutning med Djurens Rätt-gänget på fredag har jag ingenting inplanerat alls de närmsta veckorna. Jag ska göra allt det där som jag alltid tänker när jag är ledig, men som inte brukar bli av för min del, det vill säga läsa böcker, yoga utomhus, leka i skogen med Doris, grilla, ligga på gräsmattan, bada och hänga. Fast det var länge sen jag var riktigt så här ledig så det finns hopp! Jag är även peppad på att göra klart min yogahemsida och redigera fotohögen som växer sig allt större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar