Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 1 maj 2011

Alla bitar på plats

Ännu en ledig helg spenderad med att fixa i ordning i lägenheten. Jag börjar bli rejält less nu. Men nu är det inte mycket kvar! Jag var peppad på att fara till tippen idag med en massa skrot men kom på att det är ju första maj och de hade förmodligen inte öppet. Fast kontoret/syrummet börjar ändå se ut som ett rum. Man kan till och med se golvet.

Sista veckan på praktiken börjar imorgon och på lördag far jag till Hälsingland och yogavecka! Det är verkligen vad jag behöver just nu, fast så känns det ju alltid och det är förmodligen för att man vet att man ska iväg. Som när man ska få semester eller ledigt och känner att man inte hade klarat av en dag till på jobbet.

Skolan, bröllop, Vegovision, lägenheten och yogan, allt börjar falla på plats och jag känner att jag verkligen kan andas ut. Visst är det mycket kvar innan Vegovision och en stor tenta kvar i skolan men jag vet att det ordnar sig. Jag följer min tidsplan och kan därför ta det lugnt och slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar