Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 6 april 2011

Doris och ensamheten

Sista dagen på praktiken imorgon och jag känner mig helt slut. Men nu är det bara en tidig morgon till innan tre dagars helg. Jag har under de här veckorna verkligen insett fördelarna med att jobba oregelbundna tider, man får sovmorgon flera dagar i veckan!

Vi har börjat träna Doris till att vara själv. Femton minuter blev det idag och hon verkar klara det bra. Svårt att veta om hon sitter och ylar hela tiden dock, vi får vänta utanför dörren någon gång och lyssna.

Jag har börjat vänja mig vid att gå och lägga mig tidigt så runt nio på kvällen börjar jag bli rastlös. Så det blir nog att äta upp mina oliver, yoga lite och sen sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar