Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 13 september 2010

Yogaswing

Vilket runt flängande det har blivit idag. Först upp till skolan för lite grupparbete, hem igen för att hämta datorn som vi insåg att vi behövde, iväg till USM för lunchyoga och tillbaka till skolan för att avsluta grupparbetandet. Sen for jag hem, drack lite te och slöade lite innan jag cyklade till IKSU, hem igen och slutligen en tur till återvinningscentralen och Kupan för att bli av med en massa bråte. Men en rätt så skön dag trots allt.

Idag anmälde jag mig också till yogaswingsyoga på Umeå Kundalini Yoga Center. Jag har varit superpeppad på att testa yogaswing men känner inte direkt för att lägga 1500 kr på något som jag inte vet att jag kommer att använda. Dessutom är jag lite rädd att taket ska rasa in om jag sätter upp en..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar