Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 10 september 2010

Torsdagsyoga och hallongrottor

Då var första passet på USM avklarat. Jag var lite nervös innan med ett nytt ställe, nya rutiner och dessutom en lång sommarvila bakom mig men det kändes hur bra som helst. Så nu blir det yoga tre gånger i veckan på USM för min del, två ordinarie pass och ett för elever på Prolympia som valt yoga som elevens val. Lite pirrigt med en hög 15-åringar som man ska få pli på men jag tänker att de har trots allt valt detta själv så det ska nog gå vägen det med.

Nu är det äntligen fredag. Jag har bakat hallongrottor och sitter nu på balkongen och väntar på kolasnittarna som är i ugnen. Det var länge sen jag bakade småkakor. Sen blir det fredagskväll med bakad potatis, kakor och film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar