Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 7 september 2010

Sims och Biggest Loser

Min yogahöst fortsätter att fylla på sig med lite fler klasser på USM, härligt! Lagom till allting drar igång har jag dock lyckats dra på mig en rejäl förkylning, men jag äter lite glass och satsar på att det går över tills på torsdag. Min egen träning har blivit lidande men om jag tar det lugnt (och käkar en massa skräp inbillar jag mig) så går det förhoppningsvis över fortare.

Dagen har kantats av en massa tjafs med den väntande praktiken. Min vanliga dåliga tajming har infunnit sig och det är introduktionsvecka till yogalärarutbildningen under en av praktikveckorna. Imorgon ska jag på möte med min lärare och förhoppningsvis löser det sig på något bra sätt.

Jenny spelar Sims och jag ser på Biggest Loser. En vanlig kväll på kv Hunden. Men nu kanske vi kan enas om ett TV-program och ha tisdagskväll i soffan.

1 kommentar:

  1. Det funkar att äta skräp. Jag har haft feber fredag-tisdag och är feberfri idag säkert bara för jag gav efter och åt glass igår. Man måste göra det när man är sjuk.

    SvaraRadera