Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 27 maj 2012

Nyser på

Allergin har inte gett med sig än, men snart ska väl allt ha fått slå ut? Det blir så där kul att springa Blodomloppet på tisdag om jag ska nysa mig igenom fem kilometer. Men jag sprang en sväng igår och då gick det ändå ganska bra.

Idag har jag spenderat denna soliga söndag på medicinska biblioteket och skrivit klart utbildningens sista arbete. Nu väntar ett restseminarium på tisdag och sen seminarium på den här kursen nästa torsdag. Det är allt. Jag har även hunnit med att sy varsitt iPhone fodral till mig och frun. Efter att ha tittat på Eurovision igår hos Lindha och beställt sygrejer blev jag ännu mer pysselpepp idag och beställde en massa tyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar