Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 25 mars 2012

Mittemellantid

Att förlora en timme under jobbnatten gjorde verkligen stor skillnad, jag har inte varit alls lika seg som annars när jag vakar av och kliver upp efter fyra timmars sömn. Tanken på att jag kanske aldrig jobbar som undersköterska är märklig, fast förmodligen får jag hoppa in någon gång så sista passet är nog inte gjort än. Imorgon är jag ledig och fina Malte kommer hit, det blir även lite plugg och vinprovning på kvällen.

Nu längtar jag till sommaren och att få fixa i ordning balkongen. Jag tittar på IKEAs hemsida och drömmer om lite nya utemöbler. Nåja, den tiden kommer snart. Men det är svårt att njuta av det som är just nu med det här regnet och slasket. Den här långa mittemellantiden mellan vårvinter och vår/sommar är nog det vädermässigt sämsta med den här delen av landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar