Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

lördag 24 mars 2012

Kalasdags

En natt gjord och en natt kvar, nu mitt emellan väntar Signes femårskalas. Fina Barn 4, det är ju verkligen där jag hör hemma. Detta är min sista schemalagda helg som undersköterska, kanske hoppar jag in något pass senare i vår eller under inskolningen men det skulle också kunna vara mitt sista undersköterskepass. Känns märkligt och lite stor, fast jag kommer att fortsätta på ställe sen.

Nu blir det kalas och ikväll bär det av till kidsen igen. Och på måndag är jag leeeedig.

1 kommentar:

  1. Det är alltid stort att kunna ta ett steg framåt:) Grattis. Kommer ihåg när jag sköt min sista patient säng framför mig påväg från akuten till avdelningen. Då tänkte jag det här kan bli min sista patient och det blev det. Fram till nu i alla fall..

    SvaraRadera