Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 23 juni 2010

Ett slitigt dygn

Mitt senaste dygn har bestått av nattjobb, två timmars sömn, ett snabbt möte på USM, ytterligare fyra timmars sömn, städning/packning/tvättning/handling och nu börjar snart nästa natt på Barn 4. En något jobbig dag med andra ord. Men nu är det klart att jag även kommer att hålla yoga på Umeå sport och motion till hösten, på torsdagar förmodligen. Det verkar vara ett schyst ställe och jag är pepp!

Imorgon bär det först av till tatueraren för att göra klart min sleeve och sen buss upp till Haparanda. Jag har saknat Jenny och våra monster, det var tre veckor sen jag såg dem sist. Det blir ett kort besök för min del. Vi ska fira midsommar och gå på Jennys syster Veronicas bröllop. Jag har letat upp min gamla fotoväska och packat mina prylar så nu är jag redo att agera bröllopsfotograf. Igår fotade jag Sofias nya massagestudio och har nu en hel hög bilder att redigera. Men jag älskar det, jag fotar alldeles för lite. Nu har jag dessutom lyckats ladda ner en fungerande version av Photoshop CS 8.0 vilket gör det hela ännu lite roligare!

För övrigt så ska det blir helt UNDERBART att inte jobba på midsommar, för en gångs skull. Även om det är bra pengar och allt det där så känns det väldigt skönt att slippa det i år.

Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar