Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 14 juni 2010

Skåne ♥

Då var sista dagen på Skånevistelsen kommen och ikväll åker jag vidare mot Stockholm. Jenny har köpt oss en sommarbil och jag har fixat saker att fylla den med när vi åker ner hit i augusti. Bland annat en dansk designer stol från en malmöistisk soptipp och en hylla från Söstrene Grene ska få följa med hem.

Det har varit väldigt skoj att leva lite Skåneliv igen, mycket runtvandrande i Malmö och schyst veganmat har det blivit. I lördags skulle jag farit till Helsingborg och träffat Anna men jag mådde inte så bra, det får bli i augusti istället. Annars har jag faktiskt hunnit göra allt jag tänkte och det har inte alls känts lika stressigt som det brukar göra när jag är nere.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa lite innan jag drar ut en sista sväng i Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar